RSS 2.0

2,5 kg på 3 veckor

Inlägget skrivet: 2009-04-14 Klockan 14:25:54

Har målet att gå ner till 62,5 kg om 3 veckor, räknat från i fredags, vilket blir 2,5 kg sen dess. Jepp, tillbaka på startvikten, igen! =P Lär till och med vara ännu mer nu, eftersom jag drack alkohol fredag och lördag och åt en massa fredag, lördag och söndag. Men som sagt väck ska de envisa kg.

Börjar den här veckan lite mjukt.
Satsar på att äta regelbundet och äta börja träna regelbundet igen, inte bara styrka utan även kondition, satsar på att få ihop 4-5 pass/vecka. Räknar kcal från och med idag, men inget strikt. Jag gör det mest för att hålla koll på hur mycket jag får i mig när jag äter "utan att tänka". Har även tänkt ersätta godis med isglasspinnar (och frukt så klart), har satt som plan att äta en-två sådana/vecka.

Mål v.15-18
  • Gå ner till 62,5 kg
  • Äta en-två isglasspinnar/vecka istället för godis
  • Träna 30-45 min kondition 2-3 ggr/vecka
  • Träna styrka 30 min 2-3 ggr/vecka
  • Äta regelbundet och försöka hålla mig runt 1500 kcal/dag


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-14 Klockan 14:25:54

Dina mål låter jättebra och smarta :)



Jo, men tyvärr gillar jag inte isglass... får så ont på tungan av dom :P



Haha aa, men kanske provar att ta med nån gång, fast då gör jag det nog diskret ;P Om det inte går att äta hemma för jag undviker helst att ta med mig mat till mc donalds :P

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-04-14 Klockan 14:25:54

Det där med att äta regelbundet borde jag med satsa på, skulle gissa att en stor del av mitt kvälls-sötsug skulle minska då...

Hoppas du får en fin dag!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback