RSS 2.0

Ännu en nyttig dag avklarad

Inlägget skrivet: 2009-04-28 Klockan 20:04:17

Nu börjar det kännas som att de nya vanorna är här för att stanna, ett tag i alla fall ;-P Det gäller att inte slappa till för då tappar jag lätt stinget.

Spinningen var asjobbig! Instruktören idag gillade att köra lååångsamt och tungt. Tyckte inte riktigt om hennes pass, jag hade viljat ha lite mer pusch. Tyckte det var ett seeegt pass och till slut blev jag sur så fort hon sa att vi skulle lägga på mer motstånd (mensen som spökar?).


Tisdag
Träning:
Gick 45 min, Spinning 45 min
Ätit: 1304 kcal
Sparat: 126 + 126 = 252 kcal

Dagar utan godis: 11

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-28 Klockan 20:04:17

Vad duktig du är :) En massa bra dagar.



Vilken bra utflykt, både rolig och nyttig :) Måste också ta och göra nåt sånt nån dag.



jobbigt med mensverk :/ Mm jag blir också lite sådär lättirriterad så jag hade nog också blivit sur på spinninginstruktören :P



Ja visst blir det! Konstigt hur bra mat tröstar och hjälper när man är stressad också. Sen är det så lätt att fastna i den onda cirkeln.



Ja det är smart. Jag har också provat pulver, men jag fick jätteont i magen så jag klarade bara 2 el 3 dagar. Idag har jag iallafall varit godisfri :D



Ja det är mycket bättre än förut! Men jag åt godis igår dumt nog... fastän det va måndag... En massa dumle blev det.



Ha det bra :) och tack för peppningen! Det hjälper mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback