RSS 2.0

Dålig planering

Inlägget skrivet: 2009-04-05 Klockan 10:22:28

Hade ingen plan för helgen mer än att jag skulle äta perfekt. Det sket sig!

Fredag kvällen blev massa pasta och mängder av godis.

Lördagen gjorde vi godis med Fredriks systerdöttrar och det fattades än det ena och än det andra. Blev ingen lunch utan jag gick och åt av godiset från i fredags hela dagen istället. Sen blev det pizza till kvällsmat. Men så mådde man ju piss hela lördag kvällen sen, var hängig och svullen.



Idag är som jag sagt så många gånger förut en ny dag. Jag ska planera för idag och för nästa vecka. Vet att det är påskmiddag hos Fredriks syster på lördagen, men det betyder inte att man måste släppa alla spärrar den dagen.

Och trots att veckan inte gick precis som jag tänkt är jag nöjd. För förra veckan gick det dåligt från onsdagen-söndagen och den här veckan är det bara fredag kväll och lördagen som gått dåligt =D

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp
Inlägget skrivet: 2009-04-05 Klockan 10:22:28

:) nästa vecka fixar du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback