RSS 2.0

Frisyren

Inlägget skrivet: 2009-04-08 Klockan 08:58:19

Här kommer bilder på min ny frisyr. Märk väl att detta är precis efter att jag varit hos frissan, så lär ju tyvärr inte vara lika stylad sen. Hoppas att det ser bra ut ändå sen när det är jag som ska sköta det =P Ursäkta före-bilden men det var den bästa om man ville se hur jag brukade ha håret innan.


Före                        Efter


För övrigt så har jag en bra och en dålig dag bakom mig. Måndagen gick kanonbra. Gick 30 min och sprang 15 min på morgonen. Sen gick jag ytterliggare 35 min på em och styrketränade 30 min. Åt dock för lite mat. Men lugn det jämnar ut sig, för...

...igår gick det inte så bra. Blev ingen träning då jag var tvungen och åka in tidigt till skolan och kom hem ganska sent. Eftersom jag inte fixade ett mellanmål innan jag åkte hem, var jag vrålhungrig sen när jag väl skulle äta och efter det kom sötsuget så då blev det choklad, Ben & Jerry's och 1,5 ask Pim Pim. Men vi säger att det jämnar ut sig med måndagen.

Idag kommer jag inte räkna kcal, utan ska istället satsa på att äta regelbundet och ta mig ner till gymmet i em.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-08 Klockan 08:58:19

Vad fint det blev! Ursnyggt!



Mm jag har också svårt med sötsuget, tyvärr har jag ingen hunger att skylla på som du. Jag är bara så sugen!



Ja :) hoppas de är lika fina när jag får dom.



Ja visst är det svårt att klara sig under veckorna också, speciellt när man känner så.

Det känns så hopplöst ibland.



Okey, ja det är lättast att satsa på en sak. Du kan väl lämna in den i juni eller augusti?



Haha aa man tänker alltid att man ska plugga i påsk. Jag undrar hur det kommer gå för mig. Lite måste jag göra.

Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp
Inlägget skrivet: 2009-04-08 Klockan 08:58:19

Fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback