RSS 2.0

Grodan hemma

Inlägget skrivet: 2009-04-30 Klockan 13:05:09

Jag hade världens tur i oturen idag. Skulle fixat med hemsidan men Edona hittade inga lärare där uppe och mitt tåg var 30 min försenat. Edona tyckte inte det var lönt att jag skulle åka upp till universitetet utan vi får göra det vi skulle på måndag istället, då vet vi att det är folk där.

Jag ringde då pappa, för att säga att han kunde komma ner till centrum och hämta mig. Men inget svar. Bestämde mig då för att gå ut till hans jobb. När jag kommit en bit ser jag en bil som ser ut att vara pappas som svänger in på en väg. Ringer pappa två gånger till, äntligen svarar han, och dessutom visar det sig att det är han somär ute och kör! =D Så han körde ut igen och bort till hans jobb och så fick jag äntligen tillbaka Grodan min (Fredriks och min bil).



Onsdag
Träning:
Gick 30 min, Gick 30 min, Gymmade 30 min
Ätit: 1323 kcal
Sparat: 252 + 126 = 378 kcal

Dagar utan godis: 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback