RSS 2.0

Helt okej

Inlägget skrivet: 2009-04-26 Klockan 09:30:20

Lördagen gick helt okej matmässigt. Åt lite för många kcal men häll mig till frukt och fruktkvarg istället för glass, godis och kakor. Fick använda alla min sparade trots detta blev det några kcal för mycket. Och ska man gå efter det som MåBra säger får jag bara använda 315 sparade kcal per dag. Men jag kör lite som jag själv vill och känner för just nu, så får vi se om det fungerar eller inte.


Lördag
Träning:
Gick 45 min
Ätit: 2086 kcal
Sparat: 441 kcal - 441 kcal = 0 kcal

Dagar utan godis: 8

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-26 Klockan 09:30:20

du åt ju bara bra saker så då gör det ju inget att du gick över lite. Sen är det ju bra att du åt upp som sparade så du inte äter för lite.



Duktig du är som klarat dig utan godis så länge :) Jag åt alldeles för mycket igår och idag blev det också godis...



Hoppas dagen varit bra och att du får en bra morgondag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback