RSS 2.0

Jag gjorde det igen!

Inlägget skrivet: 2009-04-25 Klockan 16:23:41

Igår kväll var vi och grillade hos Hannah. Jag och Fredrik bestämde oss för att vara så nyttiga som vi bara kunde. Så det blev kycklingfilé, råkostsallad (på morot och vitkål) och tacosås, till dricka blev det Ramlösa och Pepsi max. Allt var både gott, nyttigt och kcal-snålt. Jag till och med lyckades spara 126 kcal - på en fredag!

Idag började vi dagen med en morgonpromenad i sooolen,
grymt härligt =D Sen bjöd vi Fredriks mamma på lunch och fika. Satt ute på balkongen och njöt av solen. Har nog bränt mig lite dock, men det går över. Vill man vara fin får man lida pin ;-D

Dessutom har jag klarat mig utan godis i en vecka nu. Jag är så bra *hehe*


Fredag
Träning:
Gick 30 min
Ätit: 1271
Sparat: 315 kcal + 126 kcal = 441 kcal

Dagar utan godis: 7

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-25 Klockan 16:23:41

Vad duktigt att klara av att vara hos andra och ändå klara kcalen. Mysigt med en morgonpromenad och att sola, men tråkigt att du bränt dig.



Och en vecka utan godis! Vad duktig du är!



Ja jag tycker också det... det är ju inte svårt att veta att den är min med tanke på att det står Elina på sidan :P



Jag får se om jag klarar att hålla mig godisfri idag. Jag är så extremt sugen, lite glass blir det nog iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback