RSS 2.0

Morgonpromenad

Inlägget skrivet: 2009-04-21 Klockan 08:22:23

Precis hemkommen från min andra morgonpromenad den här veckan =D Hade som plan att springa idag på morgonen, men när jag vaknade imorse kände jag inte alls för det. Bestämde mig för att gå på spinning ikväll istället och gå en bit med Fredrik då han gick till jobbet.

Igår blev det, även då, en promenad med Fredrik och på kvällen gymmade vi.
Jag körde armar, bröst och övre delen av ryggen, var jättejobbigt, men skönt som attans. Fick ihop 30 min styrketräning och 15 min uppvärmning på cross-trainer,  körde på som om det gällde livet *hihi*


Har föresten som mål att låta bli godis nu. Börjar med att låta bli det fram till och med fredag, sen får vi se om jag låter bli det ännu längre. Lät bli det både i lördags och söndags. I söndags åt jag dock glass och kakor, men det blev iaf inget godis.

Dags för frukost!


Måndag 20/4:
Träning:
Gick 40 min, Cross-trainer 15 min, Styrketräning 30 min
Ätit:
1111 kcal
Sparat:
126 kcal

Dagar utan godis:
3


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-21 Klockan 08:22:23

du har verkligen kommit igång :) Jag har bara klarat en dag utan godis, men det e iallfalal nåt.

Duktigt att du klarat 3 :)



Ja precis... det är ju tyvärr inte mycket man kan göra heller.



Ja det kan göra det lättare. Då slipper du se godiset, vad skönt :)



Ja jag har också som mål godisfri till fredag, sen får vi se vad jag vill unna mig i helgen.



Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback