RSS 2.0

Ny vecka, ny energi, ny motivation, ny frisyr

Inlägget skrivet: 2009-04-06 Klockan 12:43:01

Känner mig supermotiverad idag! =D Kan bero på att det är så fint väder och för att jag har klippt mig. Lovar att lägga upp lite bilder men det får vänta en dag eller två.

Imorse bestämde jag mig för att ta en promenad, trots att vädret såg lite halvtrist ut då. Kände dock att jag hade spring i benen så efter 10 min gång började jag springa. Blev 15 min spring och sen ytterliggare 20 min gång. Så totalt var jag ute 45 min och när jag väl var hemma blev det klart kanonfint väder =P

Sen var det till att göra sig i ordning för att sticka ner till frissan. Kapade en hel del av håret, hade man haft tjockare hår hade man nog kunnat tappat ett par hundra gram där ;-D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Funderar på om jag ska ut och springa en runda till, men kanske borde spara mig till ikväll och följa med Fredrik ner till gymmet då istället. Hmmm.... tål att tänkas en på en stund till.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-06 Klockan 12:43:01

Vad duktig du är :) Jag klarar verkligen inte att vara nyttig just nu... är så sötsugen hela tiden.



Jag måste också få så bra kondition som du. Vill också orka springa :P



Haha aa det är jättesvårt. Ja tur att det inträffar tillfällen då man tycker lika, eller att man kan kompromissa.



Ja det är ju jättebra :)Jag har inte ätit nyttigt på länge... vet inte varför. Så sötsugen.



Ja det går inte att räkna kcal när man är stressad, sen blir man stressad av att räkna också. Iallafall jag. Hoppas du är lugnare snart. Har du gjort klart uppsatsen?

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-04-06 Klockan 12:43:01

Då vill vi ju seeee frisyren :-D.

Hoppas helgen varit bra.

Jag kan ibland skratta lite åt hur min kropp funkar men så länge jag skter motionen även på helgen så.

Skulle jag missköta den kan jag ju bara tänka mig hur siffrorna skulle varit...

Kram kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback