RSS 2.0

Skrikande bebis, snarkande karl och mensvärk...

Inlägget skrivet: 2009-04-28 Klockan 13:21:28

...det perfekta receptet om man vill sova riktigt kasst (läs iprincip ingenting). Det är vad jag har genomlidit i går kväll/natt. Var en inte ens så levande som en zombie när jag vaknade. Men vad kan man förvänta sig när man har mesnvärk, en pojkvän som snarkar och ett par grannar med en skrikande bebis.

Har läst någonstans att kvinnor vaknar av bebisars skrikande.
Jag vet inte om det är detta som gör att jag inte kan sova eller det faktum att föräldrarna till bebisen inte kan trösta den på ett tyst sätt. Att Fredrik snarkade gjorde ju inte hela saken bättre precis. Jag funderar allvarligt på att köpa hörselskydd! Aja, slut gnällt, nu går vi till...

...det positiva.
  • Jag har fått tag på en tjej att intervjua till vårt projekt vi gör i skolan. Jag är så glad! =D Så nu blir det till att skriva ner massa frågor så jag inte sitter där som ett fån och inte har något att säga.
  • Imorgon blir bilen färdiglagad! Det innebär att jag kan komma och hämta den på torsdag, samma dag som jag och Edona ska göra det sista lilla pillet med hemsidan. Efter det blir det bara massa storpill =S
  • Efter några Alvendon, och några timmars efterlängtad sömn, är mensvärken nästan helt väck. Nu är jag är till och med piggare än en zombie ;-D Tror jag ska ge mensvärken ytterligare än utmaning ikväll, spinning. Som det känns nu kommer det fungera finfint.
  • Igår åt jag bra och lyckades röra på fläsket två gånger.


Måndag
Träning:
Gick 30 min, Gick 40 min
Ätit: 1319 kcal
Sparat: 126 kcal

Dagar utan godis: 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback