RSS 2.0

Tomt i kylen

Inlägget skrivet: 2009-04-23 Klockan 11:23:06

Frukost imorse blev inte den bästa - müsli och mjölk. Det är inget jag håller mig mätt på länge, vilket jag känt av. Men tyvärr fanns det ju inte så mycket att välja på här hemma. Måste åka och handla lite idag, frukostgrejor iaf. Sen får det bli storhandling på lördag, tror jag.

Hade tänkt köra ett pass på gymmet idag. Men tror nog att det blir en promenad med Fredrik istället. Jag ska ju till gymmet imorgon och på lördag. Om jag inte går ut så hårt nu i början kommer jag få mindre problem sen, när jag inte har tid till att röra på mig lika mycket

På fredag blir det fika för att fira pappa som fyllde år igår. Min plan är att hålla mig till mina kcal och bara ta lite fika. Tror jag ska baka något själv, vet dock inte vad än. Dessutom ska jag satsa på frukt istället för godis, glass, kakor, chips eller liknande i helgen.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-23 Klockan 11:23:06

Ja det va inte mycket till frukost... förstår att du inte höll dig mätt länge. Jag skulle nog inte ens bli mätt :P



Mm det blir jobbigt när man inte har lika mycket tid om man vant sig för mycket. sen är det lätt att skada musklerna i början.



Vad kul med firande och fika :) Du kan ju köpa med mums mums, de innehåller inte så mycket och är jättegoda. Eller baka nåt som du sa.

Duktigt om du klarar dig helt med frukt i helgen. Jag ska nog unna mig lite, men ska försöka hålla mig borta från just godispåsen eftersom jag inte tror att jag kan sluta om jag väl börjar :S



Tack så mycket :)



Okey, jag är också¨dålig på att logga in på VK... skäms för mycket nu och så har jag så dåligt med tid jämt. Ja det är ju bättre med nåt billigare då... får se hur det blir.



Jo det är klart.



Vad duktig du är :) Skönt att du är utan suget. Ja man kan behöva bevisa lite för en själv ibland, det är skönt att veta att man kan göra allt man vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback