RSS 2.0

Vilodag, konstigt men skönt

Inlägget skrivet: 2009-04-22 Klockan 20:13:33

Känns konstigt att sitta stilla, men skönt ändå. Dessutom har jag inget att skylla på resten av veckan sen ;-D *haha* Helt otroligt att jag vänjer mig så fort vid att röra mig. Tyvärr vänjer jag ju mig av med det lika fort. Men jag ska kämpa för att hålla igång det nu.

Helt stilla har jag visserligen inte varit idag. Jag gick en morgonpromenad även idag. Fick dock ta cykeln ner till stationen så missade lite "gratis" motion pga det =( Men det viktiga imorse var att hinna med tåget och jag hann precis.



Onsdag
Träning:
Gick 30 min
Ätit: 1259 kcal
Sparat: 252 + 126 = 378 kcal

Dagar utan godis: 5

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-22 Klockan 20:13:33

Cykling ger ju också bra motion + snygga ben :)

Det går verkligen bra för dig :) Jag måste logga in på VK kom jag på när jag läser din räkning... har inte gjort det på över en vecka.

Jag funderar också på att kolla in det med lättviktarna, men jag har så mycket folk på vk jag inte vill förlora kontakten med. Är det lika bra?



Det är bra att du tar det lugnt i början. Det är väldigt lätt att gå ut för hårt.



Ja då är det härligt :) tyvärr har det inte varit något roligt väder på ett tag nu. Idag va det iskallt...



Haha ja det är nåt :) Idag va tredje dagen. Men jag fick tillbaka suget idag :( Har klarat mig borta från godispåsen hittills och hoppas jag klarar det imorn med. Det kostar för mycket att vara onyttig!

Ja jag hoppas att den onda cirklen är bruten...



Oj ja det kan bli lite mycket. du får tänka på att kroppen behöver vila för att bygga muskler och bränna fett också.

Bra :) två dagar låter bra, jag tar nog tre kanske... hinner inte med att träna mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback