RSS 2.0

En fjärdedel

Inlägget skrivet: 2009-04-01 Klockan 19:24:58

Var inne i Kristianstad och tittade lite på färg, tapeter och golv. Planerar att göra om vårt datorrum till tv-rum. Vi har ändå bara en bärbar dator nu, så vi behöver ju inget datorrum precis =P

Blev ingen motion idag heller bortsett från tre låtar med dansspelet. Jag var tvungen och kolla om det verkligen var så tråkigt som jag kom ihåg att det var och det var det också. Plus några plågasamma steg inne i Kristianstad, håller på att gå in mina nya skor. Men höll mig till min kcal ändå och då åt jag hamburgare på McDonalds och en glass sen till efterrätt. Åt Solero Berry Berry, bara 99 kcal/st, glassmani (mammas ord) som jag har tycker jag att det helt klart är värt det =D


Mmm... glass

Onsdag 1 april 09
Träning:
Ingen
Ätit:
1260 kcal
Sparat:
252 kcal

3 av 12 dagar avklarade

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-01 Klockan 19:24:58

Vad duktig du är :) Bar mål du satt, jag sätter inget mål nu, måste komma igång ordentligt först nu.

Kul att ni ska göra om :) hamburgare och glass, vad gott :) Tyvärr har mcdonalds inget gott vegetariskt... så jag kommer nog inte gå dit så mycket. Inte för att jag brukade det förut, men ändå :P



Måste ta och prova den glassen :) Kanske på lördag. Bra lördagsgott. Det och popcorn.



Haha aa lite kanske. Men i verkligheten så är det nog mest de på armarna som gör det. de på benen är så stora.



Haha okey, du har bra smak :)



Tack det kommer behövas :) Men idag har jag faktiskt ätit nyttigt :) Första gången på länge!



Haha den va bra, ska jag också köra med ;P

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-04-01 Klockan 19:24:58

Hej!

vad duktig du är!

Hoppas du klarar dina dagar till påsk!

Låter som att du är motiverad.

Glass är ju så gott..

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback