RSS 2.0

Varmt så in i...

Inlägget skrivet: 2009-04-15 Klockan 17:57:09

...var det på spinningen igår. Svettades floder och flåsade som sjutton. Men jag lät iaf inte som han bredvid mig. Han lät som en tysk porrstjärna (tror, eller framförallt hoppas, att han var lite slemmig i halsen).

Fick uppmaningen att vi skulle spänna magen. Jag har dock inte riktigt förstått hur jag ska kunna ha spänning i magen och samtidigt andas... hmmm =/... kommer med tiden kanske? Men jag klarade av hela passet och det är jag stolt som tuppen över =D

Idag blir det vilodag för min del. Fredrik, den token, kör ett spinningpass idag också plus att han gått till och från jobbet ( totalt ca 1 h o 20 min promenad). Imorgon däremot tänkta jag satsa på Gympa, hoppas det blir roligt, var grymt länge sen jag gjorde det. Har mest levt inne i gymmet med min styrekträning och gömt mig för allt vad kondition och kordination heter. Är väl dags att ta tag i det igen, I guess ;-P



Varit i skolan en stund idag också. Pratade om hemsida, vad annars ;-D, och fick grönt ljus från våra föreläsare om upplägget. Har även delat upp texter inom gruppen, så nu vet man lite mer vad som förväntas att  man ska göra.

Imorgon och på fredag blir det långa dagar i skolan, då ska jag och Edona sitta och pilla med hemsidan 9-12 och 13-16 har vi föreläsning i InDesign. Kan förhoppningsvis gå lite tidigare så att jag kan ta 16-tåget och vara hemma 17. Det blir lite sent att komma hem 18 när jag ska träna 18.45, men, men blir det inte förrän då så klarar jag att träna ändå. Gäller bara att ta med sig mat och kläder.

Planering är A och O
=D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-15 Klockan 17:57:09

Verkar gå bra för dig :) Du har planerat sakerna å så... jag måste bli mer strukturerad...



Min godsifria dag misslyckades... jag va jättehungrig och en tjej satt och åt naturgodis på tåget precis framför mig... sen fick jag veta att jag fick ett A på statistiktentan så jag kände att jag fick fira lite :P



Ja precis... det är livsfarligt.



Ja det är synd. och att det är lite dåligt med god frukt just nu. Vi är i nån mellanperiod... finns inte så mycket god frukt vid den här säsongen.



Ja det kan vi göra :) inget godis mån-fre? sen får vi unna oss lite onyttigheter på helgen. fast fre kväll e ju helg...

Jag får väl ta och börja imorn... och sen börja på "riktigt" på måndag. Måste klara det här.

Bra förslag :)

Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp
Inlägget skrivet: 2009-04-15 Klockan 17:57:09

Tycker också det där med att spänna magen är svårt.. "dra åt svångremmen" som de säger här :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback