RSS 2.0

Woho, en tredjedel avklarad!

Inlägget skrivet: 2009-04-02 Klockan 19:16:52

Japp, nu är en tredjedel avklarad! =D Idag har jag pluggat lite med bror min och imorgon blir det både plugg med brorsan och för egen del. Blev lite fika hos bror min, Pepsi max och tre Smarry och det var riktgit smarrigt *hehe* ;-D

Blev även en vända nere på gymmet idag, 30 min styrketräning. Imorgon ska jag se om jag orkar ta mig ut och springa en liten runda. Dessutom är det vägdag imorgon, håller tummarna för att det ska bli åtminstone ett litet minus =S


Torsdag 2 mars 09
Träning: 30 min styrketräning
Ätit: 1254 kcal
Sparat: 252 + 126 = 378 kcal

4 av 12 dagar avklarade

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-04-02 Klockan 19:16:52

Vad duktig du är :) Går ju jättebra för dig.



Ja det är jättevsårt... får vänta några dagar och hoppas de svarta kommer in och se om jag vågar beställa då :P



Ja men den verkliga utmaningen kommer i helgen, ska fika med kompisarna, gå ut på krogen och så ska vi på bio... Många onyttiga tillfällen.



Ja om man inte har planerat något så behöver man ju inte höra av sig, men har man planer så kan man ju det....

Vi har lagt det bakom oss nu iallfall. Ingen av oss som orkade bråka mer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback