RSS 2.0

Frestelse

Inlägget skrivet: 2009-08-27 Klockan 08:59:08

Har lyckats bra ännu en dag. Gick ju som sagt till och med en liten runda. Maten gick det bra med, men än en gång åt jag kvällsmat framför tv:n. Men det är iaf det ända jag äter där, så ett steg i rätt riktning.

På kvällen igår spelade jag, Fredrik och Emil Ticket to Ride och Settlers (brädspel). Jag vann det första vi spelade =D Emil hade med sig cashewnötter med sourcream och bbq smak. Luktade alldeles underbart gott. Men jag lät bli dem, inte en endaste liten nöt slank ner i min mage. Jag stolt! ;-D


Älsklingen (och jag)

Onsdag 26 augusti

Ätit: 1340 kcal
Motion: Gick 30 min - 127 kcal
Steg: 6020
Dagar utan godis: 17

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-08-27 Klockan 08:59:08

Vad duktig du är :) Lite kvällsmat kan man unna sig. Det är ju inte godis du äter! Vad duktigt av dig att hålla dig borta från godis så länge!



sv: Ja man får ju sitta mer uppmärksam eftersom amn är så mycket längre och bredare än vanligt. Ja ny bil är också så, sin vanliga bil kör man ju utan att tänka.



Tack :) Jo men ajg har ju inte flyttat än. Så ä så länge är gymmet 3 km hemifrån. Och inte verkar det som att jag hinner gymma idag som jag tänkt. Hade missat tre seminarieuppgifter.

Ja jag trivs ju så bra och vill verkligen inte byta..



Ja jag förstår det, dagen efter brukar man bara vilja ha onyttigheter. Speciellt salt och läsk :P

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-08-27 Klockan 08:59:08

sv2: Ja visst gör det! Det låter ju inte helt fel :) Jag skulle behöva bli lite smartare :P

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-08-27 Klockan 08:59:08

Vad mysigt att äta framför teven, det gjorde vi alltid innan när det bara var vi, hihi

Numera är det köket som gäller....

Jo, de där 2-3 kilona är lätta att gå upp och ner men resten sitter ju som berget, när just nu äcklas jag verkligen av mig själv och då skulle man ju kunna tro att det är en miljon gånger lättare att lägga av att trycka i sig men nääää, min hjärna funkar visst inte så...

KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback