RSS 2.0

Jämstält?

Inlägget skrivet: 2009-08-23 Klockan 02:29:00

Precis hemkommen från puben, blir det några stavfel ber jag om ursäkt (det beror inte på att jag är onykter utan jag är helt enkelt kass på att stava *haha*) Vilket fall som... Var, som sagt, på puben för en liten stund sen och jag och Emil satt på varsitt bord (stygga som vi var, Fredrik var duktig och stod upp). Så kom en vakt och tyckte att jag skulle sätta mig på en stol - han drog till och med ut stolen åt mig.

Jag tittade på Emil och pekade. Jag tyckte att om jag skulle sitta på en stol borde han också göra det. Emil är duktig och sätter sig på en stol självmant.

Jag pekar på Emil och tittar menande på vakten och vad får jag som svar?
Jo:! Åt dig drog jag ut stolen, men han fick dra ut stolen själv.

Tack så mycket för den då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback