RSS 2.0

Leka frisör

Inlägget skrivet: 2009-08-28 Klockan 11:32:27

Att jag aldrig lär mig. Jag kan inte klippa mig själv! Det blir aldrig bra när jag gör det. Ändå envisas jag med att göra det minst en gång varje år sen jag gick i 4 typ. Undra om jag någonsin kommer lära mig.

Idag var det i alla fall dags igen. Försökte mig på att klippa lugg. Ser ut som en munk. Fast istället för skallig på toppen så har jag massa långt hår.


Slutade i alla fall i tid. Luggen är nämligen normallång och går tack och lov att gömma med hjälp av ett diadem och en halvflaska hårspray =P Blir väl till att beställa tid hos frissan om några veckor (då csn pengarna kommit). Så får vi se om det går att rädda.

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-08-28 Klockan 11:32:27

Jag hade hela 3 st frisörer som var och kladdade i mitt hår =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback