RSS 2.0

Sockerträsket

Inlägget skrivet: 2009-08-31 Klockan 12:20:20

Kom inte riktigt ur sockerträsket igår. Så det blev lite godis och nötter igår med. Men inte i de mängderna som igår i alla fall. Är förhoppningvis ur träsket idag. Om inte så får jag låtsas att jag är det.

Har ganska precis stigit upp och fixat frukost. Emil och Becky var här igår kväll. De och Fredrik spelade spel, medan jag var otrevlig och låg och tittade på tv. Emil gick runt 10. Becky stannade kvar och vi satt och tittade på Sagan om konungens återkomst.

När det var en timme kvar var vi tvugna och ge oss (mest för att Fredrik skulle upp och jobba idag) då var klockan 10-20 över 12. Så inte särskilt konstigt att jag sov så länge idag.

Ska försöka ladda lite nu. Ska sedan ta mig till biblioteket och från där vidare till gymmet. Om det så bara blir ett halvdant pass så är jag nöjd =D

En dum sak. Både jag och Fredrik har punktering på våra bakdäck. Idag visde det sig att Fredriks punktering berodde på att någon kört en skruvmejsel in i bakdäcket. Vem f*n gör så!? Vet inte om det är samma sak med min cykel, men gissar på att någon sabbat den med, för den stod nere vid stationen i några dagar *suck* Kan de inte gå och ha sönder sina egna grejor istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback