RSS 2.0

Långsovare

Inlägget skrivet: 2009-12-06 Klockan 10:41:10

Idag sov jag ända till 9.30! Hade ställt klockan på 7.30, men verkar ha stängt av den i sömnen. Aja, behövde väl sova lite längre om jag ens hörde alarmet.

Gårdagen var fylld med socker och fett.
Men den såg ut ungefär som en lördag brukar göra för min del. Jag hade dock hoppats på att vara lite bättre än så. Fast jag tycker det är okej så länge jag kommer tillbaka i rätt banor idag.

Men det var trevligt igår. Jag, Fredrik och Filip satt och tittade på och pratade medans syrran bakade julgottis. Självklart var vi så snälla och smakade också ;-D Var även inne en snabbis hos Aina och lämnade lite grejor. Satt där en stund och pratade och åt lite mer gott.

Idag blir det som sagt att komma tillbaka på rätt bana. Ska låta bli allt sött idag så att jag inte triggar igång ett sötsug. Därför kommer Filip få min chokladbit i min chokladkalander just nu, vilket han får veta snart =D


Dagens frukost om man tar bort sylten och chokladen *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback