RSS 2.0

Motivation???

Inlägget skrivet: 2009-12-17 Klockan 08:02:50


Så här snygg är jag under mina ytterkläder ;-D

Vart tog min motiovation vägen???
Igår blev ännu en slappedag. Den enda rörelse som blev var morgonpromenaden på 35 min. Fick dessutom ett grymt sötsug på kvällen då det tog för lång tid mellan måltiderna. Så åt 8 rutor choklad. Och åt nog lite för mycket till kvällsmaten också.

Väntar mig att se ett plus på vågen imorgon. Kommer bli det första pluset den här viktminskningen =(

Aja, det är bara att ta tag i det.
Jag ska ju självklart se till att den här dagen blir bra. Började med 45 min promenad och ikväll blir det spinn/core. Ska se till att röra på mig lite till någon gång mellan nu och ikväll också. Och maten kommer jag vara stenhård med 1300 kcal och se till att få i mig rätt mängd fett, protein och kolhydrater.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-17 Klockan 08:02:50

mjaanja, provet gick...sådäääär! :D

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-17 Klockan 08:02:50

magmuskler kan man ju hoppas att det ger :D massa skratt och då blir det rutor på magen, hihi :D

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-17 Klockan 08:02:50

TACK ANNELI!!!!! :D

kämpa kämpa kämpa. skit i gårdagen! kämpa idag istället :D:D

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-12-17 Klockan 08:02:50

8 rutor choklad och lite motion är ju inte så dåligt. Du satt ju inte inne hela dagen och svullade direkt :P Jag tycker att du är jätteduktig.



sv: ja verkligen :)



ja jag hoppas det, men det är svårt att veta.



jaha ok, kollade in hennes blogg och hittade länk till luciafirandet, får kolla på det nån dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback