RSS 2.0

Shopping

Inlägget skrivet: 2009-12-23 Klockan 08:38:34

Idag kom vi äntligen upp och ut på en promenad. Gick 60 min ute i snön. Är någon plusgrad idag. Bara inte snön försvinner och det blir blask nu dagen innan julafton, vore så trist.

Igår blev det ingen motion.
Däremot blev det 5-6 h shopping. Letade efter nyårskläder. Tror jag provade 15 olika klänningar innan jag hittade en som passade. Fredrik han hittade sig en ny leksak, nämligen en iPhone. Han hade även turen att hitta massa kläder på rean. Turgubbe!!!

Maten blev det lite si så där med igår. Såg till att äta så bra jag kunde. Men det är inte alltid säkert att det räcker. Hoppas att det blir ett minus imorgon, vill så gärna nå mitt delmål...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback