RSS 2.0

Väga eller inte väga???

Inlägget skrivet: 2009-12-30 Klockan 10:04:24

Igår blev en halvbra dag. Blev ingen motion och på kvällen blev det lite för mycket pasta och för många russin och nötter.
Idag har jag iaf kommit ut på en prommenad, 50 min blev det ute i snön =D Och just nu tvättar jag och ska försöka se till att plugga lite också.

Funderar starkt på att låta bli att väga mig imorgon. Jag vet ju att det är runt 1-1,5 kg plus. Men måste jag verkligen gnugga det i ansiktet på mig och förstöra nyårsstämmningen??? Kan det inte vänta till nästa vägning (8 januari)??? Vi får se vad jag gör...


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-30 Klockan 10:04:24

asså anneli. på ett sätt kan jag förstå att det kanske blir lite jobbigt MEN det hjälper heller inte att liksom hoppa över det :) FAST okej jag kan hålla med om att imorgon så ska man känna sig fin och den jedrans vågen är bra på att trycka ner än om det är +. du gör som du vill honey, det som känns bäst :) KRAM

Postat av: cecilia
Inlägget skrivet: 2009-12-30 Klockan 10:04:24

bra jobbat, att du kom ut på en sväng i snön å kylan!



kram

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-12-30 Klockan 10:04:24

ja jag förstår att nyår inte är så kul dag att väga sig på...

Det va ju inget godis du år så jag tycker inte du ska känna dåligt samvete.



sv: Ja det är klart, men man vill ändå kunna se tillbaka på mer höjdpunkter än semestrar :P



Ja orbitrecen tar väldigt mycket plats trots att de gör reklam om att den inte ska det. Sen låter den så mycket och är obekväm att springa på tycker jag så min står hos mina föräldrar i ett föråd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback