RSS 2.0

Back to basics

Inlägget skrivet: 2009-02-10 Klockan 10:43:01

Hade jättekul i fredags! Var som mest 16 pers i pappas lilla lägenhet eller ja 17 om man räknar med pappa som drog sig tillbaka till sitt rum. Tack, pappa för lånet av lägenheten!!!

Spelade lite Gutiar Hero 3 och jag kickade ass ;D Skulle gått till DeLuxe sen på kvällen/natten, men de har något emot Fredrik; påstod att han var för full och att han inte fick komma in förräns om en halvtimme. Eftersom det var andra gången detta hände, vill bara poängtera att han inte var särskilt full och absolut INTE för full, så gick vi (jag, Fredrik, Jonna, Tette och Daniel) till Grace istället och hade kul =D

Fredagen gick för övrigt nästan som planerat, förutom att jag tog ett chips och åt en fjärdedels pizza som nattmatt. Lördagen gick åt skogen, likaså söndagen och gårdagen var inte mycket bättre den inte.
Jag och Fredrik har därför bestämt oss för att ha en skräp-fri vecka, ska alltså inte äta:
  • godis
  • chips
  • nötter
  • pizza
  • hamburgare
  • kakor
  • bullar
  • glass
  • och liknande
Dessutom ska vi inte väga oss och inte räkna kcal. Det är back to basics nu; frukost, lunch, middag och 2-4 mellanmål, inget krångel.

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-10 Klockan 10:43:01

Vad bra att fredagen blev kul :) Det är så jobbigt när vissa personer inte släpps in! Men det va ju bra att ni fick kul iallafall :)



Ja nu är det ny vecka med nyttigheter! avgiftning från våra roliga helger :P Det låter som att ni har valt ett smart upplägg, så ska jag också göra, men jag kanske får äta lite popcorn eller glass i helgen...



ha en bra dag!

Kram

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-02-10 Klockan 10:43:01

man blir ju samtidigt lite trött på all skräpmat man äter... men ändå är det så svårt att sluta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback