RSS 2.0

En veckas vila

Inlägget skrivet: 2009-02-13 Klockan 09:07:07

Igår fyllde min storebror år och jag lyckades faktiskt få iväg ett sms på rätt dag. Problemet med mig är att jag vet exakt vilka datum alla fyller år MEN jag brukar glömma att det är just det datumt den dagen. Igår kom jag på det då jag skulle dra bort gårdagens blad från almanackan, för för en gångs skull hade jag koll på vilken veckodag det var (brukar jag också ha problem med) och då så stod den där 12:an och bara skrek till mig Joakim fyller år!!! ;D

På tal om något helt annat, nu får det vara slut på vilandet!!! Idag ska jag ta mig ner till gymmet då Fredrik kommer hem. Har inte rört på mig sen i lördags och det är riktigt, riktigt illa. Har däremot lyckats hyfsat med maten. Igår blev det dock för mycket till kvällsmat, för det dröjde för lång tid mellan lunch och mellanmål, vilket gjorde att jag var jättehungrig till kvällsmaten. Dessutom dröjde det med kvällsmaten och jag orkade inte vänta på att potatisgratängen skulle bli färdig så det blev mackor och yoggi istället.

Jag har verkligen jättesvårt att äta bra när jag äter mackor och yoggi, särskilt då jag är hungrig. Allt blir liksom alldeles för gott. Och söt yoghurt är ju hur mumsigt som helst, tyvärr. Åt upp det sista av yoghurten idag och jag har konstaterat att det inte blir någon mer yoghurt med socker i för min del på ett tag; alldeles för gott. Får bli naturell yoghurt med färsk frukt eller frysta bär i istället.

Beställde, för att tala om något nästan helt annat, böcker från adlibris här om dagen nämligen:


Styrketräning: en anatomisk guide


Och Fitnessförlagets träningsdagbok (en till mig och en till Fredrik, nu jäklar ska vi träna!!!)


Mat onsdag den 11 februari och torsdag den 12 februari













Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-13 Klockan 09:07:07

Ja det är inte lätt det där med att hålla koll på dagarna... jag är också ganska bra på att missa viktiga dagar pga det :P



Ja när men väl vilat några dagar är det svårt att ta sig ner till gymmet... därför skriver jag alltid upp mig på pass långt i förväg.



Ja mackor och yoghurt är farligt gott... jag kan inte sluta äta. Jag äter nästan alltid lättfil med hallon, blåbär eller jordgubbar i (ibland allt) jättegott!



Kul med lite nya böcker :)

Ne nu måste jag plugga :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback