RSS 2.0

Fräsch söndag

Inlägget skrivet: 2009-02-01 Klockan 10:22:03

Idag är en ny fräsch dag. Bortglömt är det som hänt (torsdag, fredag och igår gick i överflödets tecken). Idag blir det att plugga och tvätta. Låter väl inte så där jättespännande, men det är ju iaf något att göra ;-P

Ska även försöka planera plugg, mat och träning för nästa vecka, iaf de första dagarna. Vet att fredagen kommer bli en fridag kcal-mässigt för då ska vi ut och festa. Det är först när festandet börjar som fridagen börjar. Jag kanske ska kalla det frikväll/-natt istället???



Heja, heja, friskt humör!!!


Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-01 Klockan 10:22:03

Vad dukitigt av dig :) min dag igår va inte så bra.... för mycket gott...



Mm :P men man älskar ju ändå att gå på IKEA :P



Jag skulle också behöva börja gå upp tidigare... när jag ska till skolan går jag upp mellan 5 och 7.30 beroende på när jag börjar, men när jag är ledig sover jag till mellan 9-10. Måste börja jämna ut det mer... då kanske man kan somna bättre på kvällarna :P Och ta en promenad kanske jag också borde börja med :)Iallafall när jag är ledig...



Det är svårt att ha motivationen hela tiden. För mig brukar ytliga saker hjälpa. Som att kolla i t.ex glamour eller veckorevyn på alla vältränade smala kändisar eller på tv... då brukar jag få motivation en stund iallafall :P



Mm päls är verkligen hämskt... satt och kollade på peta.org igår och sen klarade jag knapt av att äta nåt... fastän jag är vegetarian...

Lycka till med tvättandet och pluggandet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback