RSS 2.0

Jag ser det snöar

Inlägget skrivet: 2009-02-05 Klockan 09:01:50

det var väl TRÅKIGT!!! Blä, blä!!

Usch, jag är så trött på vintern nu. Huden blir helt uttorkad, man fryser och det är iprincip omöjligt att sätta näsan utanför dörren (om man vill ha den kvar)... Okej, är väl inte riktigt så farligt, men jag vill ju ha vår NU!!!

Glömde säga att jag var jättestolt över mig själv igår. Hade köpt min choklad och mina kolor på Maxi. Sen gick vi in på Lidl och jag var sugen på något. Stod och tittade på godis, kakor, bullar, glass och allt möjligt liknande MEN jag sa: "Nej, du har köpt ditt godis och du ska bara äta godis på lördag." (ja, hemskt nog pratade jag med mig själv =S). Men som sagt inget extra godis eller annat skräp blev köpt.



Nu gäller det bara att äta bra idag och fram till fredag kväll. Kanske blir pizza då och sen bir det alkohol, ska hålla mig borta från chipsskålen och nattamat dock. På lördagen sen blir det tillbaka till bra vanor och jag ska se till att röra på mig, annars kommer jag aldrig ha "råd" med mitt godis. Håller alla fingarar och tår jag har för att jag ska lyckas med detta.

Kommentarer
Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-02-05 Klockan 09:01:50

bra att du stod emot, man brukar känna sig så nöjd efteråt då :) Lycka till i helgen, inga fingrar bland chirren nu ;)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-05 Klockan 09:01:50

Duktigt av dig att stå emot.

Själv tryckte jag i mig 200 gram skumgodis igårkväll "bara för att", kan ju säga att jag ångrade mig efteråt.... :-D.

Hoppas du får jätteskojj imorgon!

Kram kram!

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-05 Klockan 09:01:50

Vad bra av dig att kunna stå emot godishyllan!

Jag funderar också på att festa imorn... får se om nån kan bara...



Tack :)Ja det måste ha varit nåt sånt, glad är jag iallafall.



Det är inte så svårt att hitta vegetarisk mat faktisk, finns ganska mycket gott i frysdisken. Men den här butiken va jätterolig. Även innan jag va vegetarian så tyckte jag om att äta vegetariskt och ekologiskt, man känner sig så ren på nåt vis :P



oj nervöst... Hur gick det med vågen?



Tack så mycket :) Ska hälsa Mattias att han gjorde ett bar jobb, med lite hjälp från mig :P



Ha en bra dag :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback