RSS 2.0

Klara, färdiga, gå!

Inlägget skrivet: 2009-02-06 Klockan 12:49:33

Kom iväg till gymmet. Blev 15 min på löpbandet med hastighetsökning på 0,5km/h varje 2,5 minut. Så totalt 5 ökningar, började på 10 km/h och slutade således på 12,5km/h. Lagom jobbigt och skööönt som attans. Sen blev det en halvtimme benträning, ökade de flesta av vikterna, kommer troligtvis ha grym träningsvärk imorgon =D



Håller just nu på att göra iordning allt för att köra iväg til Växjö. Kommer ju, som jag sagt innan, bli alkohol ikväll. Kanske blir pizza till kvällsmat, får se... Men något extra utöver det blir det inte, punkt slut. Sen ska jag se till att förbränna så mycket jag bara kan på dansgolvet ;-D

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-06 Klockan 12:49:33

Hoppas festen var lyckad igår!!!

Allt fint annars?Här är det riiiiktigt förkylt men annars jättebra!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback