RSS 2.0

Blev totalt vila

Inlägget skrivet: 2009-02-04 Klockan 20:04:20

Blev ingen motion alls idag, istället åkte vi till Hässleholm och handlade lite. Fredrik hämtade mig på stationen sen åkte vi direkt ner. Köpte Guitar Hero 3 med trådlös gitarr på Maxi åt bror min och passade även på att köpa lite (okej ganska mycket) dricka till festandet i helgen =D Självklart blev det hamburgare på McDonald's, men jag tog minimorötter istället för pommes *klapp på huvet*

Köpte även det godiset som jag ska äta på bion på lördag. Blev en 30 g Marabou Premium (70% kakao) och 4 rollo kolor, blir totalt 324 kcal!!! Inte klokt att det lilla kan vara så mycket, måste verkligen se till att äta bra och röra på mig så jag kan äta godiset sen. Men det är det värt... tror jag ;-P Köpte även lite jordnötssmör att ha som vardagslyx, mumsigt värre...

Det godaste jordnötssmöret *mumsfilibabba*

Blev klara med grupparbetet idag, så skönt. Imorgon och på fredag blir det allt till att göra något på C-uppsatsen, måste bli klar!!! Och nu blir det tv....


Sammanfattning onsdag:
Träning:
Ingen

Plugg:
6 h självstudier och grupparbete

Mat:
1317 kcal


Frukost: Havregrynsgröt, 10 g linfrön, 65 g lättmjölk
Lunch: Havregrynsgröt, 10 g linfrön, 2 skivor roast'n toast, 10 g lätta, 2 skivor cognac medwurst, 1 apelsin
Mellanmål: 1 äpple
Kvällsmat: 1 McFest, 1 påse minimorötter, Coca Cola Zero
Kvällsfika: 1 skiva Kornelle, 10 g jordnötssmör


Sammanfattning tisdag:
Träning:

Cyklade 25 min
Sprang 1 varv runt på Klinten på 13 min 53 sek (2163 m. snitthastighet: 9,35 km/h)
Styrka 35 min - mage o rygg
= 433 kcal

Plugg:
4-5 h

Mat:
1646 - 433 = 1213 kcal

Frukost: Havregrynsgröt, 10 g linfrön, 105 g lättmjölk
Mellanmål: 1 äpple
Lunch: Kycklingwok, 120 g ris, sallad
Kvällsmat: 2 roast'n toast, 2 knäckebröd 4 skivor cognac medwurst, 16 g Lätta, havregrynsgröt, 102 g lättmjölk,
2 ägg, 1 apelsin, 1 fusk-cappuccino, 4 suketter, 2 torkade fikon

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-04 Klockan 20:04:20

Javisst blir godis ganska mycket kcal... men kakao är väldigt nyttigt så mörk choklad kan man unna sig :)

Vad gott med mackor :) jag har också ätit endel mackor idag :) fast med min "medwurst" på :P Den va jättegod!

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-02-04 Klockan 20:04:20

Bra där med morötterna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback