RSS 2.0

Trött men stolt

Inlägget skrivet: 2009-02-05 Klockan 20:56:00

Så trött idag. Hoppar innebandyn, den börjar ju inte förens 21 och jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig med en bok efter "Du är vad du äter", alltså om några minuter. Försökte energi-boosta lite och dämpa mitt sötsug innan. Det blev därför lite för många kcal (eftersom jag inte orkade iväg och träna bort det). Men det är fortfarande så mycket bättre än förra veckan. Jag är stolt över mig själv =D


Sammanfattning torsdag:
Träning:

Ingen

Plugg:
1 h

Mat:
1808 kcal

Frukost: 195 g filmjölk, 20 g müsli
Mellanmål: 1 apelsin
Lunch: 1 vårrulle, 150 g broccolimix, 120 g jasmineris, 30 g thai sweet chilisås
Mellanmål: 3 torkade fikon
Mellanmål: 1 skiva kornelle, 13 g Skippy
Kvällsmat: 130 g spagetti, köttfärsås, 100 g broccolimix, 20 g ketchup
Kvällsfika: 2 torkade fikon, 125 g fryst mango, 265 g mild vanlij yoghurt, 5 dl fum light appear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback