RSS 2.0

Fungerade inte

Inlägget skrivet: 2009-01-22 Klockan 17:35:04

...blev visserligen uppiggad av fusk-cappuccinon (plus att jag tog ett bad) men något pluggat blev det inte. Fy, skäms på mig!

Imorgon blir det upp tidigt för att gå en runda innan jag ska med tåget, sen är det föreläsning 10-12, sen tåg igen och så hem och träna. Har ju lite tid på tåget som jag kan se till att göra något vettigt med.

Den här dagen närmar sig sitt slut, väldigt skönt. Ska snart se till att få i mig lite mat. Sen blir det att tanka bilen för att kunna köra och hämta Fredrik i Hässleholm. Hatar att köra vid stationen i Hässleholm, det är så trångt och massa folk som inte bryr sig om att jag är en värdelös bilförare. Jag kan knappt bromsa så kass är jag, så: flytta på er!!!
Haha, okej riktigt så illa är det inte, men jag gillar inte att köra där.

Hoppades på att Fredriks Body (en tidning, för er som inte har koll. Ja, Jonna jag syftade på dig ;-P) skulle komma idag. Hörde att posten kom och det var en rejäl duns.
Wei, nu har den nog kommit!!! tänkte jag. Men, nej... det var bara oerhört mycket reklam. Grrr!!!



Japp, så är dem. Hela bunten ;-P

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-01-22 Klockan 17:35:04

Konstigt nog så kände jag mig personligt påhoppad av detta inlägget ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback