RSS 2.0

Grattis älskling!!!

Inlägget skrivet: 2009-01-12 Klockan 22:21:03

Ni får hålla till godo med bara en 80-tals bild så länge. Och den är på min älskling som fyller 24 år idag.
Hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurra!!!

Får förhoppningsvis lite tid över imorn till att lägga in några fler...

Måste även passa på att gratulera Päran och Carita som blivit föräldrar till en liten (eller stor, jag vet inte än) dotter idag.
Grattis, grattis!!!


Födelsedagsbarnet... Ser ut som han gör en "alternative"-tandkrämsreklam... Tihi ;-D

Har bara fått i mig 1176 kcal idag. Men har suttit stilla hela dagen och ätit för typ tre veckor de senaste tre dagar, så det jämnar nog ut sig till slut... hehe. Lovar att anstränga mig lite mer imorgon för att komma upp i mina 1300 kcal.

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback