RSS 2.0

Hälsosam? Jag? No way!

Inlägget skrivet: 2009-01-17 Klockan 13:43:21

Kan ju lugnt säga att gårdagen inte gick i hälsanstecken, iaf inte kvällen. Vi (Fredrik, jag och min bror) bestämde oss för att ha godis, chip med dipp och glass till kvällsmat =P Inte helt lyckat kanske. Men, men synden straffar sig själv. Vart det för mycket så kommer ju vikten gå ut fel håll på onsdag. Någon mer träning än promenaden blev det inte heller.

Idag blir det inget kcal-räknande, men idag äter jag normalt. Kommer förhoppningsvis ta mig själv i nackskinnet senare idag och komma iväg och röra på mig. Antingen på gymmet eller utomhus. Måste bli av med det extra späcket till sommaren ju!

Och än en gång har Länstrafiken i Kronoberg misslyckats med sin service. Man ska kunna köpa periodkort på alla bussar, men människan som körde bussen kunde inte. För de j*vla idioterna hade inte utbildat människan. Dåligt gjort av Länstrafiken. Må de skämmas!!!



Stop this crazy-train right now!!!!

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-17 Klockan 13:43:21

man kan ju inte vara nyttig jämt. Och det va ju bara en kväll.



Det är jobbigt med alla gränser de har på korten :(



Vad duktigt att du orkade dig ut på en promenad :) Jag tog bara en liten igår...

Ja det är iskallt ute!



Mm nu är tentan klar... det gick jättedåligt... inget av det jag kan bäst kom med :( kommer nog inte klara den.



Lycka till med uppsatsen!



Kram

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-01-17 Klockan 13:43:21

Har också varit onyttig men men, nya tag nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback