RSS 2.0

Inspiration

Inlägget skrivet: 2009-01-21 Klockan 21:20:18

Sitter just nu och zippar i mig lite av Fredriks proteinpulver (och mjölk), men eftersom han har snott båda min shakers så får han allt tåla att jag tar av honom ;-) Tittar på Top Model för att få lite inspiration =P Fast en del av tjejerna ser ju inte så där jättebra ut precis, inga muskler alls, att de ens orkar hålla upp sina huvuden är ju ett under =/

Grrr... har så tråkigt idag. Har knappt gjort något vettigt förutom promenaden och att jag har tvättat. Måste lyfta rumpan ur soffan och gå ner och hämta tvätten snart. Sucks to be me ;-P
Delar med mig av denna hemska bild till er. Tjuck och go är jag ju iaf på den. Tur att jag har tjocka strumpbyxor på mig, för den där kjolen är lite väl kort  =S

Jag kalas-"fin"


Sammanfattning onsdag:
Träning:

Gick 1 h och 15 min

Plugg:
0 h (skäms, måste skärpa mig. kanske läser lite i sängen ikväll)

Mat:
1290 kcal

Frukost: Havregrynsgröt (på 35 g fiberb. havregryn), 60 g låglaktos mellanmjölk, 1 påspulver-cappuccino (får passa mig börjar kanske dricka riktigt kaffe snart =P)
Lunch: 200 g wokgrönsaker, 1 vårrulle, 1 tsk rapsolja
Mellanmål: 245 g apelsin (fatta vilken megastor apelsin)
MIddag: 200 g filmjölk, 1 ICA knäckebröd,  100 g (2 st) ägg , 1 solrosbrödsmacka, 10 g lättost, 12 g skinka, 60 g tomat
Kvällsfika: 200 g låglaktos mellanmjölk, 28 g Whey-80 banan

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-21 Klockan 21:20:18

Vilken fin kjol! Jag tycker inte alls du ser tjock ut på bilden. Jag har kortare kjolar än så som jag tyvärr använt medan jag ser ut som jag gör...



Mm mina leder har också alltid knäckt. Tror inte det e nån fara så länge men inte gör det med flit. Jag knäckte alltid nacken förut... kanske inte så bra...



ne nu måste jag ta och gå och duscha så jag orkar upp imorgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback