RSS 2.0

Kronobergslänstrafik kan köra upp något någonstans!!!

Inlägget skrivet: 2009-01-16 Klockan 14:01:46

Måste bara avreagera mig lite. Tänkte att nu blir mitt tågresande billigare eftersom de infört studerande-priser på tågkorten i kronoberg. Men inte fan blev det så.

- Nej, för det gäller bara inom Kronbergslän och till Emmaboda. Blablabla något med samarbete över gränserna.
- Men hallå Emmaboda ligger en station utanför precis som Osby!!!! Så varför gäller det inte till Osby som det har gjort innan?
- Ja, men studentkortet gör inte det.
- Men varför inte?

Typ, så sa dem gissar jag på. Var min kära pojkvän som beblandad sig med äcklena!!! Så nu måste jag köpa det dyra j*vla kortet iaf bar för att jag bor 10 min utanför deras j*vla länsgräns!!!
Hatar Kronbergsläntrafik!!!

Kommentarer
Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-01-16 Klockan 14:01:46

Välkommen i klubben....de har även höjt priserna på biljetterna, ingen ungdoms-biljett finns kvar så jag fick gå av bussen i onsdags och gå hem från stan med två trötta hundar....hade bara 15kr mee mig som skulle räckt..grrrrrrr=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback