RSS 2.0

The 80's is back!!!

Inlägget skrivet: 2009-01-13 Klockan 16:13:56

Här kommer några bilder... Får se när jag orkar fixa med resten. Ska även se till att lägga upp dem på Facebook. Men det får bli en annan dag. Har redan lagt för mycket tid på bilderna och för lite tid på pluggandet, som vanligt =P


Börjar med en ego-bild, så klart ;-P



Myran, jag, Sillen och Ullet


Fredrik loves rock'n'roll



Emil, DK och Klas
Vissa la ner mycket tid på att fixa sig andra mindre. Men lika välkomna var dem ändå.



Christoffer och Filip
På vår fest kan alla vara vänner, till och med synthare och rockare! =O




Tette gympar lite. Uj, vad vig du är....eller inte!



Anima och Hannah, sånna sötisar *puss*



Simon hittade sin plats framför Super Mario



Christian körde det lite coolare 80-tals stuket. Känner ni Miami Vice vibbarna?



Jummy, jummy, Ullet



Vissa av oss dansade, andra gympade



Jag, Sillen och Myran

Nej, det får räcka för nu. Måste plugga lite och ladda inför gymmet ikväll.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-01-13 Klockan 16:13:56

haha vilka klockrena bilder =) du måste skicka dom återstående till mig med =P

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-13 Klockan 16:13:56

Vad fina bilder :)



Mm jag är också stressad, men jag bli totalt speedad av det.. har knappt sovit på senaste tiden. Kommer väl bli sjuk efter tentan. Jag brukar bli det. Men ibland finns bara inte orken till gymet, då får man låta kroppen vila. Den kanske behöver det.



Håller tummarna för dig med, med din inlämning. Går det bra?



Jag vägde mig idag, -1,2 kg!!! Jättelycklig. Vad jobbigt :( Jag har löpande abonemang, så viktklubb drar 79 kr varje månad från mitt kopnto tills jag säger upp det.



Ska kolla på kroppskoll sen, se vad det e.



japp, för mig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback