RSS 2.0

Ännu en dag

Inlägget skrivet: 2009-01-20 Klockan 21:50:07

Helt slut. Just lagt in resterande foton från 80-talsfesten på facebook. Har raderat, förminskat och tagit bort röda ögon så gott jag kunnat. Fatta det tog tid!!! Så var tacksamma era #%&# ;D

Idag har jag tagit det lugnt med träning. Inte tränat alls faktikst =P Har ätit mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Tyckte att jag hade ätit jättemycket tills jag skrev ner allt här och då ser det inte så farligt ut längre. Har vägning imorgon. Håller tummarna för att det åtminstone ska bli ett litet minus.

Men nu väntar SÄNGEN!!!




Sammanfattning tisdag:
Träning:
None

Plugg:
2 h universitetet

Mat:
Frukost: Fruktsallad, naturell yoghurt, müsli, linfrön, 1 knäckebröd, philadelphiaost, te
Mellanmål: 1 banan, 5 russin, 1 tuggummi
Lunch: 75 g pasta, 1/2 tomat, 1/2 burk tonfisk, dressing, 1/2 paprika, 2 mackor, 2 skivor skinka, Lätta
Mellanmål: 1 solrosbrödsmacka, lättost, 2 skivor skinka, 1 kiwi
Kvällsmat: 2 ägg, havregrynsgröt (på 35 g fiberberikade havregryn), minimjölk, lingonsylt, 1 tuggummi

Kommentarer
Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-01-20 Klockan 21:50:07

Jag är extremt tacksam så man tackar och bugar åt dig och ditt tålamod (såg att det var en bit över 100 bilder ) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback