RSS 2.0

Godisgrisen utsläppt igår

Inlägget skrivet: 2009-01-24 Klockan 09:19:49

Både jag och Fredrik var halvt döda när vi kom till gymmet igår. Hade ätit för dåligt innan för att klara av ett ordentligt pass. Körde 15 min på cross-trainerna och 15 min styrka (ben). På hemvägen köpte vi räkor, klyftpotatis, vitlöks lätt creme fraiche och en färdig sallad, då vi visste att vi inte skulle orka laga mat.



Eftersom det blev för mycket mat bestämde jag mig för att fredagen fick bli godisdag och j*klar vad godis det blev. Fredrik plockade på sig massa tunga slemgodisar, men det slutade med att han satt och åt upp den lilla choklad som jag hade lagt ner i påsen. "Jag var visst inte så sugen på slemigt godis." Nähä, tack för den då. Haha!!! ;-P Men ni kan vara lugna jag fick min beskörda del av godiset. Poppade även popcorn i min fina Big Popper. Uj, uj, uj att man kan klämma i sig så mycket skit på bara en kväll. Det är ju otroligt...


Var dessutom dum nog och klev upp på vågen idag och det var inga roliga siffror kan jag säga. Hoppas att det försvinner till på onsdag, men är inte så säker på att allt kommer göra det. Men, men det är bara till att köra på och hoppas på det bästa.


Sammanfattning fredag:
Träning:

15 min cross-trainer
15 min styrka - ben

Plugg:
1 h självstudie (bättre än inget =P)

Mat:
3500-4000 kcal

Frukost: Havregrynsgröt, 1 ask russin, 65 g låglaktos mellanmjölk
Lunch: Kycklingröra, 200 g broccoli
Mellanmål: 200 g filmjölk, 15 g corn flakes
Mellanmål: 1 lingon grova, 10 g lättost
Middag: ca 250 g räkor, 300 g klyftpotatis, 150 g sallad, 100 g vitlöks lätt creme fraiche, ketchup, dressing, 5 dl cola zero
Övrigt: ca 3 l popcorn, 350 g lösgodis, 2 dl cola zero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback