RSS 2.0

Det är inte alltid easy

Inlägget skrivet: 2009-01-26 Klockan 15:06:33

Vare sig lördagen eller söndagen blev som jag hade planerat. Fick sms från Hannah på lördagen, där hon undrarde om vi hade lust att komma på inflyttningsförfest till henne för att sedan dra vidare till Älmhult och Speak Easy. Tyckte det lät som en väldigt bra idé och tackade självklart ja.

Fredrik jobbade lite med att tömma vindarna på lördagen och när han var klar upptäckte vi att klockan var över ett, systemet i Osby var alltså stängt... Aja, men Hässleholm stänger inte förrän två och vi ska ju ändå handla där. Så vi gör oss i ordning lite snabbt, sätter oss i bilen och har ca 30 min på oss att ta oss dit, vilket är ungeför så lång tid det tar att komma till Välkommen till Hässleholm skylten  och systemet ligger ju en bit längre in i samhället... Men vi kör på och hittar pakering och springer och tada!!!! Vi hann innanför dörrarna i sista minuten =D

På vägen hem åt vi på McDonalds och dessutom var jag så hungrig i affären att det blev lite (okej mycket) extra godis, plus alkohol sen då och popcorn och de godaste chipsen i världen (salt och vinäger chips).

Fick fylla i en kompisbok för vuxna hos Hannah och det sista man skulle göra var ett vuxentest. Vill bara påpeka att jag faktiskt blev vuxen =D Tur att jag köpt symaskin och fick en hushållsmaskin av mamma i julklapp, annars hade jag inte varit det =P




Söndagen vart vi helt sega och än en gång slank det ner lite godis i vår korg, denna gång naturgodis... Fan, Anneli!!! Skärpning nu!!! Plus att det inte var den bästa maten och motivationen att röra på sig och äta rätt låg verkligen inte på topp.

Gick upp tidigt imorse för att ut och gå. Har bestämt mig för att nu är det ord och inga visor som gäller. Upp och gå, rör på fläsket. Har dessutom planerat mat och träning för den här veckan. Ska jag bara planera in C-uppsats skrivande, så är jag fitt for fight igen =P


Ett litet test. Du testar din färg-IQ. Man ska ha så låga poäng som möjligt. Jag fick ihop 26 poäng. Ni får se om ni kan slå mig här (tror inte det ska vara allt för svårt): http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-01-26 Klockan 15:06:33

Nej den här helgen vill man ju fort glömma!!!

Du lyckades också ungefär lika bra som jag ser jag :-D.

Angående färgerna så fick jag ont i huvudet och stängde av så 26 poäng är nog jättebra!!

Kram

Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2009-01-26 Klockan 15:06:33

hej o hå jag fick 11 poäng! verkar som att min färgiq/färglära är relativt god iaf :) pluggandet lönade sig med andra ord ;)

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-01-26 Klockan 15:06:33

Konstigt test... vad testar det? Jag fick 40 iallafall...



Låter som en rolig helg :) och sånna måste man ju ha ibland :)



Okey, jag älskar OLWs micro light pop :)

Det är lätt att man går upp när man druckit alkohol, man samlar på sig vätska efter, brukar ligga kvar några dagar för mig. Men sen försvinner det.



Ojoj, det skulle jag aldrig orka.... duktigt av er!

Ja det blir nog roligare när det är lite ljusare :P

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-01-26 Klockan 15:06:33

Helgerna är alltid svårast!!

Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-01-26 Klockan 15:06:33

Nej, du kan inte mena att du gillar salt och vinäger chips!!!!!!=) De första chipsen jag spottat ut för att de var så urk!!! Haha, smaken är som baken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback