RSS 2.0

We rock

Inlägget skrivet: 2009-01-27 Klockan 08:58:41

Hade tänkt gymma igår kväll men Fredrik och jag satte igång Guitar Hero 3 och sen vart vi fast. Slutade spela runt 22 sen däckade vi i sängen. Var trött hela dagen igår, berodde troligtvis på att vi gått upp så tidigt.

Idag tog jag dock "sovmorgon", gick upp lite innan sju =P Är fortfarande väldigt trött och bara segar omkring. Men lika bra att hålla sig vaken, så jag kan lägga mig tidigare ikväll och på så vis komma upp tidigare imorgon istället. Kanske tar mig en liten promenad på lunchen sen. Ska i alla fall ner till gymmet idag och bränna lite fett. Tills dess blir det till att plugga...


Vecka 4 gick inget vidare...


Sammanfattning måndag:
Träning:

Gick 30 min

Plugg:
2 h universitetet
2 h självstudier

Mat:
1291 kcal

Frukost: Havregrynsgröt, 10 g linfrön
Mellanmål: 1 äpple
Lunch: Kycklingröra, 200 g broccoli
Mellanmål: 1 apelsin
Middag: Tortillalasagne, sallad
Kvällsfika: 3 torkade fikon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback