RSS 2.0

24 dagar kvar

Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 08:54:37

Japp, då har man avverkat ännu en dag =D

Fick vår nya bil igår! =D
Fick skjuts till Kristinstad (där vi skulle hämta den) av Päran och Carita. My var med hon också, så klart (deras lilla dotter). De är så snälla =D

Var hungrig och sugen då vi var på väg hem.
Men stålsatte mig och bestämde att jag inte skulle äta något skräp utan se till att laga något snabbt när vi kom hem istället. Och vi lyckades! =D Blev nötfärs m svamp och lök och till det broccoli för min del (pasta för Fredriks).

Märker dock nu att jag fick i mig lite för få kcal igår. Men det blev ju så då jag inte åt det jag hade planerat. Hade alltså kunnat tagit lite pasta så hade jag nog kommit upp i mina 1200 kcal. Men det jämnar alltid ut sig på ett eller annat sätt ;-D

Blev dock ingen motion. Bestämde mig för att foten skulle få vila helt en dag. Var nog ett klokt val för idag känner jag inte av något alls. Kanske hade den blivit lika bra även om jag tränat, men träningen hade kanske gjort saken värre också. Man vet ju inte på förhand.

Tisdag:
Träning:
Ingen = 0 kcal
Ätit: 1101 kcal
Steg: 3498

Kommentarer
Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 08:54:37

Absolut är det så, jag var ju mycket mer nöjd för bara 5 kilo mindre sen. Men det känns som att man, åtminstone jag, alltid tänker att det kan bli ÄNNU bättre. :) Man får helt enkelt lära sig att acceptera sig själv för den man är så blir man nog nöjd med resten också. :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 08:54:37

Hej!

Ja visst är det helt rätt, nu i sommar ska jag ta mig tusan försöka gå på känsla och försöka börja få ett normalt förhållande till mat.

Hur kul är det (egentligen)att äta och ha ångest över det man ätit. Dötrist. Sen tycker jag det känns lite oväsentligt att titta på vågen just nu, det varierar väldigt mycket (för mig iaf) vad jag väger - flera kilon upp eller ner på en dag och det känns inte rimligt.

Nae, försöka kan man ju alltid :-D.

Kram kram!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 08:54:37

Ja det var inte mycket du åt, men bara du mår bra så. Duktigt att du vilade foten, det är lätt att man bara tränar på för att man vill ha snabba resultat.



sv: Haha ja :P jag väljer också alltid både glass och godis, jag måste ju köpa hem båda och för jag vet ju inte vilket jag kanske blir sugen på :P



Det är ju jättebra att bo hos folk :) Ja ni får väl hjälpa till lite med maten, elelr säga att ni kan laga maten efetrsom de är så snälla och låter er bo där :P



Ja jag hoppas det, de borde väl höra av sig snart tycker jag....



Ha en bra dag :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 08:54:37

Glömde säga : Vad kul att ni fick hem eran nya bil :) Lägga ut bilder?

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 08:54:37

Hej hopp

vi får göra ett inspektions byte, du får kolla på tatueringen och jag på er nya bil =)

Kommer btw kanske till Osby på söndag om inget kommer ivägen =)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback