RSS 2.0

Laddar inför gymmet

Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 16:12:00

Heja spännisen! ;-P

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-07-01 Klockan 16:12:00

Duktigt av dig :) Jag borde också ta mig dit...



sv: nej jag behövde inte vänta alltför länge, de ringde straxt efter lunch :)

Ja lite planer för inredningen har vi. Det ska vara ganska stilrent, med svart, vitt och rosa i vardagsrummet tror jag. Annars har vi mest planerat vad som måste köpas å så... vi behöver ju köa det mesta som soffa och så, så det blir nog dyrt...



Vad kul :) Bilar är så kul.

Vad irretarande, hoppas ni får bättre fototillfälle snart :) Vad är det för bil?



Hoppas det gick bra på gymmet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback