RSS 2.0

25 dagar kvar

Inlägget skrivet: 2009-06-30 Klockan 08:03:53

Då var en dag avklarad och en ny påbörjad =D Blev lite mer än en timmes promenad igår på morgonen och på kvällen blev det gymmet. Då sprang jag 15 min och körde 30 min styrketräning (armar, bröst och övre delen av ryggen).

Lyckades tyvärr göra något dumt med högerfoten igår.
Jag har ont i den när jag stödjer på den. Inte så att jag dör men det blir inga promenader eller löprundor idag iaf. Satsar på att cykla lite istället. Det får jag tyvärr gör inne på gymmets cykel då min har punktering =(

Maten gick strålande igår! Åt det jag hade tänkt äta och kände mig inte jättehungrig någon gång.

Idag blir det nog lite värre med hungerskänslorna. Kroppen har ju inte all den där extra energin från all den där extra maten jag tryckte i mig förra veckan. Som tur är hjälper värmen hjälpe till att hålla nere hungern =D

Ps. Ännu en bra sak är att det röda börjar gå ner. Kanske det blir tjuckisbilder imorgon... Ds.




Måndag:
Träning:
Gick 65 min, Sprang 15 min, Styrketräning 30 min (armar, bröst, övre delen av ryggen) = 604 kcal
Ätit: 1204 kcal
Steg: 15 500

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-06-30 Klockan 08:03:53

Duktigt att du är tillbaka på rätt spår! Det är väldigt svårt att at tag i det.

Vilket bra mål att äta nytttigt fram till semestern! Jag borde också sätta sånt mål och tänker alltid att jag ska det men det blir aldrig så tyvärr...



Vad skönt att rödheten börjar släppa.



sv: ja visst är det! Nu har vi bestämt oss för den första mindre. Hoppas de godkänner oss bara!



Okey, men du går iallafall upp på ett fint sätt. Jag ser gravid ut... :(



Ja det är lätt att det slarvad med maten och äts lite skräpmat hela tiden när man åker runt som vi gjorde och som ni ska. Men du klarar det säkert mycket bättre än mig! Jga åt nästan bara hamburgare och pizza med godis emellan... och andra onyttigheter :P

Ja jag ska försöka. Men jag hittar inte orken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback