RSS 2.0

Än en gång

Inlägget skrivet: 2009-06-21 Klockan 16:10:08

Jag gymmade imorse! =D Blev 30 min på löpbandet, kom 5,04 km. Kände mig så duktig så. Sprang även med lutning på bandet i 10 min, var riktigt kämpigt - hoppas det tar bort en del av rumpan nu bara, så att det var värt det ;-P

Efter att jag sprungit
blev det 30 min styrka - ben, mage och triceps.

Helgen har inte gått i nyttigheternas tecken precis.
Fredag blev det massvis med god mat och lite choklad. Lördagen levde vi på snacks.

Mina 10 000 steg kom jag inte upp i vare sig fredag eller lördag. Dock var vi ju duktiga och gymmade i fredags (och på gymmet har jag ingen stegräknare på mig). Lördagen däremot satt vi mesta dels stilla.

Imorgon är det ny vecka igen och min första inlämningsuppgift i sommarkursen ska in. Jag som inte ens har börjat skriva på den. Har fakstiskt inte ens läst klart de två årsrapporterna som jag ska göra uppgiften på =S Men det löser sig nog.


Fredag:
Träning:
Sprang 15 min, Styrka 15 min, Sprang 10 min = 372 kcal
Ätit: ??? kcal
Steg: 6520 steg

Lördag:
Träning:
Ingen = 0 kcal
Ätit: ??? kcal
Steg: 5648

Kommentarer
Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-06-21 Klockan 16:10:08

Trevligt pass där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback