RSS 2.0

I'm back

Inlägget skrivet: 2009-06-24 Klockan 09:18:50

Efter ett par (läs fem) inte allt för nyttiga dagar är jag tillbaka igen. Idag och imorgon är det pulverdiet som gäller. Sen blir det att komma tillbaka till gamla goda vanor.

Är faktiskt precis hemkommen från en lång promenad. Blev 1 h och 20 min, är ju så skönt. Fattar inte hur jag har kunnat sitta still i två dagar.

Igår var jag i Växjö och hämtade hem vinterdäcken. Åt även lunch med pappa då, tittade på hans båt och pratade lite allmänt om ditten och datten. Var underbart väder oxå. Vilket lett till en fin t-shirtbränna ;-P


Söndag:
Tränat:
Sprang 30 min, Styrka 30 min = 515 kcal
Ätit: ??? kcal
Steg: 7687

Måndag:
Träning:
Ingen = 0 kcal
Ätit: ??? kcal
Steg: 3540

Tisdag:
Träning:
Ingen = 0 kcal
Ätit: ??? kcal
Steg: 3748

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback