RSS 2.0

Motivation = väldigt låg

Inlägget skrivet: 2009-06-25 Klockan 08:06:42

Är nog bara till att inse, vare sig jag eller Fredrik har någon vidare motivation just nu. Jag (och Fredrik till viss del) ska planera mat och träning för oss från och med söndag. Ska se till att maten blir lite mer varierad än vad den varit så kanske vi inte tröttnar lika fort.

Blir troligtvis ingen vägning på lördag. Jag har nog gått upp allt jag gått ner och det har ingen vidare lust att se. Det finns ingen störra motivationsdödare än det. Om det inte blir någon vägning får vi båda böta till semesterkassan på lördag.

Men jag fick iaf ihop mina steg igår. Så allt var ju inte helkasst =D Men nu är det planering och plugg som gäller.
Ciao!

Onsdag:
Träning:
Gick 1 h och 20 min = 320 kcal
Ätit: ??? kcal
Steg: 12 871

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback