RSS 2.0

Dags att växa upp

Inlägget skrivet: 2009-03-13 Klockan 10:10:10

Grrr.. knappt några pengar och inga fina kläder som passar och så ska jag på 50-års kalas imorgon.

Har de senaste åren insett att jag fattas några viktiga basplagg i min garderob. Jag har till exempel inte en enda kofta men miljontals huvtröjor och t-shirtar dessutom består min "byxsamling" av nästan enbart jeans, ser ut som en tonåringsgarederob och jag är för sjutton 22 år! Dags att växa upp lilla vän =P

Jag känner att det inte riktigt passar sig att komma i huvtröja, t-shirt och jeans på 50-års kalas. Så idag blir det till att växa upp och leta upp något snygg basplagg, som passar till någon av mina trehundra korta kjolar, då jag bara har ett par byxor som passar, ett par jeans så klart =P


Så här brukar jag se ut. Inget fel i vanliga fall, men inget för 50-års kalas...

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-13 Klockan 10:10:10

Fina kläder :)



ja det är svårt det där... jag har också alldeles för lite kläder som passar...



Det funkade för mig. Jag va med i VV när jag hade min festperiod. JAg va ute på krogen oftast både frdag och lördag men gick ändå ner... numera funkar inte det..



Ja hoppas det :) får se om jag hinner iväg och kolla på kläderna imorgon efter jobbet.



Ja fy tentor är hemska... Skönt att du inte har så mycket kvar :) Fast inlämningsuppgifter är också jobbigt :/



Ja helgerna är svåra... men jag brukar låta mig äta lite mer så att min kropp inte ställer in såg på för lite. Men jag räknar ju aldrig kcal så jag är osäker på hur jag ligger :P Nej när det är fest så ska man inte räkna :) Hoppas ni får kul :)



Ha en bra dag :)

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-03-13 Klockan 10:10:10

Äh, jag har också jeans och tröjor och t-shirtar med tryck och jag är ju fan 25 :P

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-13 Klockan 10:10:10

Det är svårt det där med garderoben.

Jag jobbar ju på kontor så oftast kan jag gå i lite "finare" kläder även på jobbet så det jag använder på fest kan jag ibland återanvända¨på jobbet.

Svarta baströjor som är lite tajtare är ju skitsnygg till jeanskjol!

Angående vikten så är jag less men har fått så många fina kommentarer idag så jag ska kämpa på.

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback