RSS 2.0

Happy birthday!!!

Inlägget skrivet: 2009-03-23 Klockan 20:22:15

Lillebror fyller år idag! Hela 19 år har han blivit nu, så stor så ;-D Blev en halvtårtbit idag. Lyckades ändå hålla mig till mina kcal och spara 63 st. *tummen upp* I helgen kommer det dock inte gå lika bra med kcal:en. På fredagen ska vi nämligen fira bror min och på lördagen ska vi fira Sillen. Party, party!


Vaknade imorse och såg att det var alledels underbart väder ute, så pojkvännen och jag gick ut och gick en runda. Jag hade tänkt gå runt 60 min. Men så blev det inte då Fredrik började må illa av hunger när vi gått en stund. Blev bara hälften så lång runda som jag tänkt mig, men men det blev ju iaf en runda.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-23 Klockan 20:22:15

Som sagt, en runda är alltid en runda.

Party Party låter skojj, bra att du "sköter dig" nu i veckan då. Bra jobbat!!

KRAM!!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-23 Klockan 20:22:15

Det är ju bra att ni kom ut :) Det är jättejobbigt att gå när man är hungrig, och killar brukar klaga endel över det :P



Vad duktig du är! Jag bara fortsätter svulla...



haha aa det gör det. Önskar det gick åt så mycket som jag äter så jag inte kommer se ett jätte plus på vågen imorn... men kan nog inte räkna med det :P



Vad skönt... här snöar det igen :(

Postat av: Carro
Inlägget skrivet: 2009-03-23 Klockan 20:22:15

Tjohoo! Grattis grattis! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback