RSS 2.0

Ut i solen ska vi gå

Inlägget skrivet: 2009-03-25 Klockan 08:17:10

Idag vaknade jag lite i 6 av att det började ljusna ute. Var så härligt att vakna på det viset. Ville egentligen inte gå upp, men samvetet gnagde lite. Ligga kvar i sängen (eller jag menar soffan) när det är så fint väder ute, att jag inte skäms av blotta tanken.

Kom upp och konstaterade att en del av snön låg kvar och att det var -9,5 grader ute... Brrr... Var till att pälsa på mig så mycket jag bara kunde. Sen blev det 45 min promenad runt sjön. För en gångs skull blåste det inte, så det var superskönt =D



Idag trillar mitt lilla CSN-bidrag ner i kassen, trevligt trevligt. Och Fredrik får sina pengar, så nu blir det till att handla mat och leta present till bror min och Sillen. Ujujuj, vad ska man köpa??? =/

Snart dags att bege sig upp till universitetet, blir till att leta färger hela dagen till en hemsida vi ska göra. Det låter kanske inte så svårt, men det är mycket svårare än man tror.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-25 Klockan 08:17:10

Ja så skönt att det kommer pengar idag :)



Mm göra en hemsida är mycket svårare än man tror, man måste ha inspiration.



Duktig du är som är ute och går så tidigt :) JAg skulle aldrig få ut mig själv när det är så kallt...



Ja jag har försökt. Har hittat två begagnat iallafall.. men har ju några till.



Haha ok, ja då är det ju mer snö ;P Tråkigt att det kom snö till er med.



Javisst är det! Jag klarade mig innan förra tentan men nu gick det inte... va väl för att jag va så sugen också...

Mm jag faller dit för alldeles för mycket småsaker känner jag. På tisdag nästa vecka blir det nya tag... för jag har två födelsedagar i helgen :P



Ja hoppas det... men det går aldrig bra när man är stressad.



Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback