RSS 2.0

Walking...

Inlägget skrivet: 2009-03-11 Klockan 08:27:00

Både igår och idag har jag fått ihop 40 min promenad. Hade tänkt vara lat igår och ta hel vilodag, men det gick inte riktigt som jag hade tänkt. Fredrik och jag bestämde oss för att vi skulle åka och handla i Älmhult när han slutade, jag skulle hämta honom med bilen, han har börjat gå till jobbet.

När jag väl gjort mig i ordning och ska ta bilnyckeln och köra ser jag att den inte är där. Fredrik har inte hängt av den från sin nyckelknippa! Ringer till Fredrik och han föreslår att jag ska möta honom halva vägen så får jag en liten promenad. Om någon stackare gick förbi mig de första 5-10 min kunde de se ett surmulet ansikte och höra ett litet irriterande muttrande då och då ;-P

Det var dock skönt att få en promenad och friskluft så jag var inte allt för sur när vi väl möttes på halva vägen. Gnällde däremot på att han aldrig hänger av sig bilnyckeln. Sen åkte vi och handlade massa mat för en gångs skull, inte bara filmer och annat "skräp". Förövrigt gick dagen bra, åt upp min kcal, även de jag motionerade ihop, och fick ju som sagt ihop 40 min motion.

Imorgon satsar jag på att gymma på morgonen sen ska jag nog åka in till skolan och sätta mig någonstans och vara hyperupptagen med mitt pluggande. Låter som en jätterolig dag =P


Ursäkta den arga minen

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-03-11 Klockan 08:27:00

Duktig du är :)



Ja det va jätteskönt! Jag brukar alltid ha hål i tänderna annars. Ja nu ska jag unna mig nåt kul :)



Ja precis, det är jättekonstigt det där... antingen va jag inte sugen å så eller så hade de glömt kryddan :P



nej så stor skillnad är det ju inte, men jag har bara märkt att min kropp sa ifrån när jag åt under 1300 kcal... så nån gräns va det.



Det låter lite som med viktväktarna det där med att apara. Man fick spara ett visst antal points bara å så. Det fungerade jättebra för mig.

ja precis, man ska inte gå runt och vara hungrig och trött..



hoppas pluggandet går bra :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-03-11 Klockan 08:27:00

Åh...du ser så taggad ut på bilden :-D.

Tack för de fina orden, jag behöver nog hitta lite balans mellan "strikt" och "balla ur" men jag kommer nog dit jag ska ...tids nog.

Skönt att du kan pricka av två bra dagar, önskar jag kunde skriva det samma.

KRAM!!

Postat av: michelle
Inlägget skrivet: 2009-03-11 Klockan 08:27:00

snygg träningsoutfit! gillar det rosa linnet, själv brukar jag bara vara helsvart och jättetråkig. haha

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-03-11 Klockan 08:27:00

Snyggt linne! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback